Donell Roberson, podobnie jak niemal 30 mln abonentów USA do innych usług, takich jak Match.com lub eHarmony.com, spędził godziny oglądania online profili i wymiany wiadomości e-mail przed określeniem daty.
W czasie 33-letniego pobytu w Los Angeles, rzeczywiście spotykali się kobiety, chociaż ciśnienie cieszyć się zbyt intensywny. A było dat, który wyglądał nie jak ich zdjęcia.
"Nie mam wystarczająco dużo czasu, jak to jest, powiedział Roberson, medyczne sprzedaży Account Executive. "I'd get moody po spędzeniu wszystkich tego czasu e-mailowych, nie ktoś, a potem bawić się w dniu".
Wtedy usłyszał o TeamDating.com, nowa strona, która stawia grup przyjaciół razem. "Brzmiało to zabawa", powiedział.
Jak Roberson, innych singli sfrustrowany typowe randki online usług coraz częściej zwracają się do alternatywnych "towarzyskich" miejsc, które wysyłają pary obecnie w terminach podwójne lub potrójne do łagodzenia napięć będzie w parach. Głównym witryn randkowych, reagując na zmiany, również poszukiwanie nowych strategii mających na celu utrzymanie klientów coming back for more.
Udaremniony single okazały się Dating Online Services w większych ilościach rocznie od tendencji wystartował w 2001 roku, kiedy na rynku amerykańskim przekroczyła 100 milionów dolarów.
Podczas jej wzrostu szczyt w 2002 r. i 2003 r., randki online w rynku wzrósł o ponad 70 procent rocznie, osiągając 500 milionów dolarów, zgodnie z Jupiter Research, firma zajmująca się badaniem rynku. Ale wzrost zmalał do około 7 procent tych terenów, a towarzyskich witryn jak TeamDating.com lub Meetup.com rosną szybciej.
Nowych niskopodłogowych kluczowych obiektów, w większości mających na celu osób starszych niż 30, umożliwić obywatelom dołączyć działalności grupy lub towarzyskie oparte na hobby czy zainteresowań. Inne, bardziej luźno zorganizowanych niekomercyjnych społecznych witryn sieciowych, takich jak MySpace, stały się także bardzo popularne, szczególnie wśród 15 - i 34-latków.
Chociaż główne witryn randkowych nie zorientowali się alternatywą dla par towarzyskie, strony są bardziej agresywnie zaloty single z bezpłatnych wersji próbnych i nowe miejsca przeznaczone do podjęcia niektórych prac z polowania. Match.com niedawno Chemistry.com. Jak eHarmony.com, pasuje klientów w oparciu o profile osobowości.
Po uwzględnieniu 30 badań minut celu określenie poziomu hormonów i innych czynników, klienci otrzymują ich typ osobowości, z nadrukiem typu "Builder" i "Explorer". Jeśli jesteś zadowolony z profilu, Chemistry.com następnie wysyła klienta pięciu meczach, które można przyjąć lub odrzucić. Jeśli klient nie zgadza meczu Chemistry.com wysyła innym. Gdy klient otrzymuje atrakcyjny mecz, może on wysłać "hello" wiadomości lub wiadomości e-mail do tej osoby.
Ale usługa może brakować miejsca dla niektórych klientów. Koncepcja brzmiała obiecująco do Mike Wallace, 36-letni IT Project Manager w Waszyngtonie. Choć subskrybowanych Match.com kilka miesięcy temu, powiedział, że nie czują się bardzo dobrze w piśmie jego profilu i oddawania się on-line dla wszystkich, do zobaczenia. Rzadko sprawdzone miejsce i nie e-mailem do każdej kobiety.
Ale kiedy Match.com e-mailem do niego ofertę, aby spróbować Chemistry.com za darmo trzy miesiące temu, postanowił spróbować. "Profil osobowości było to, co was so cool about it," Wallace said. "Jeśli zaś chodzi o profilu dali mi po wziąłem test: dead on."
Jednak w ciągu trzech miesięcy on już korzystanie z usługi, Wallace nie poszła w danym dniu. Kobiet, które e-maile, jakie otrzymali jego profilu mecz nie interesuje go, jeden był w Północnej Karolinie. I kilka meczów skontaktował się nie odpowiedziała na jego e-mail.
Będzie próbować dalej? Prawdopodobnie za jakiś czas, powiedział. Powiedział, że realizowany ktoś posiedzenie odbędzie czasu i przyznaje, że nie włożyliśmy wiele wysiłku w to, sprawdzanie mecze w tygodniu w większości.
Ray Doustdar, 33, że samo uczucie, kiedy wraz z przyjacielem wymyślili TeamDating półtora roku temu. Z zajęty pracy jako konsultant firmy i przyjaciele kilka odejście czy ślub, Social Circle Doustdar było maleją. Starał Match.com oraz Yahoo Personals, ale czuł się tak, jakby spędzał zbyt dużo czasu w Internecie.
Tak więc sześć miesięcy temu, on i przyjaciela rozpoczęła TeamDating, gdzie grupy znajomych zarejestrować się spotkać z innymi grupami, na obiad, napoje, filmu lub Ballgame. Skład - głównie z 25 - do 35-latków - nie zacznie rosnąć do około trzech miesięcy temu. Doustdar mówi, że teraz ma 7500 członków.
Na razie na stronie nic nie kosztuje abonentów; nadzieję, że on i jego partner aby go w ten sposób generując przychody poprzez reklamy.
Zespół Roberson Teraz jest wyłączony w miejscu, bo rozpoczęty widząc kobietę, którą spotkał na zespół Happy Hour.
"It's just like going out innych nocy z grupą moich znajomych facet" Roberson powiedział. Ale nie musimy siedzieć w barze starając się trafić na ludzi ".
Indystar.Com