Kobiety, które pojawiają się w sieci reklam na serwis randkowy True.com prawie na pewno nie trzeba patrzeć online na randkę.
Hoża i często ledwo ubrane modele, stanowiące obok haseł jak â € œItâ € ™ s nice być niegrzeczny, â € są otynkowane w Internecie tych dni, i są trudne do uniknięcia w społecznościowym serwisie MySpace.
W części z powodu jego prowokacyjne reklamy, True.com, z siedzibą w Irving w stanie Texas, pozornie znikąd stał się jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc w 700.000.000 dolarów-a-lat przemysł randki online, przyciąga 3,8 mln osób w zeszłym miesięcy.
Trueâ wzrost € ™ s był kontrowersyjny. Firma riled konkurentów takich jak Match.com i Yahoo Personals, które mówią, że Trueâ € ™ s przyziemny reklamy sprzeczne z jego szlachetny i lobbing działań prawnych. Prawda, która prowadzi karnych weryfikacji informacji o swoich abonentów, jest podstawowym życie za dwa-letnia kampania, aby ustawodawcze państwa wymagają, aby witryny sieci Web społecznej wyraźnie informować, czy też nie wykonywania takich kontroli.
True również mówi, że przygotowuje do sądu byłego skazańca z Florydy stanie Texas w sądzie za naruszenie jej warunków korzystania z usługi poprzez przyłączenie się do serwisu.
â € OEI chcesz mieć pewność, że nasi członkowie zdrowe środowisko dla zaloty, â € powiedział Herb Vest, Trueâ € ™ s 63-letni założyciel i dyrektor wykonawczy.
Rywale oddalenie companyâ pobożności € ™ s jak grać dla publiczności. Oni także twierdzą, że firmy sprawia, że szczególnie trudne dla użytkowników, aby anulować jej 49,95 dolarów na miesiąc służby, a że historia tworzenia automatycznych komunikatów, które wydają się zalotnie â € € œwinksâ od innych użytkowników.
â € œTrue jest kontrowersyjny dziecięcej w Internecie branży randek. Są to brzydził się wszyscy, â € powiedział Joe Tracy, wydawca Online Dating Magazine, witryny sieci Web na przemysł.
Pan Vest, weteran wojny w Wietnamie z akcentem Texas, szczotki poza krytyką. â € œIf był konkurs popularności wśród całej populacji Stanów Zjednoczonych, to z całą pewnością wyjdzie na samym dole tego, â € powiedział. â € œBut nie ustaną mnie nazywając mnie names.â €
True dołączył do zatłoczonych online dating scenie w 2004 roku. Aby wyróżnić się z tłumu, to oferuje się cały szereg badań osobowości i seksualności. Jest również zatrudniony pośrednik danych ChoicePoint przeprowadzenie sprawdzeń na klientów, aby oni niekaralności i nie były mąż.
Firma następnie próbował się ustawy uchwalone w kilku stanach, które wymagają innych miejsc do prowadzenia kontroli tożsamości lub ujawnić, że nie.
Firmy takie jak Yahoo, Google i IAC / InterActiveCorp, która jest właścicielem Match.com, lobbował przeciwko tej propozycji przez NetCoalition, grupy handlowej. Markham Erickson, groupâ € ™ s Dyrektor Wykonawczy, powiedział sprawdzania były nieskuteczne, częściowo dlatego, zdrajcy można z łatwością obejść je przez podanie nieprawdziwych informacji. â € œTheir początkowej bite dźwięk brzmi świetnie, ale kiedy już się w przeszłości, że zdajesz sobie sprawę, ita € ™ s całkowicie niewykonalne, â € powiedział.
Prawda, miał mało do tej pory sukces polityczny, ale poparcie rachunki, że ustawodawcy rozważają na Florydzie, w Teksasie i Michigan.
Pan Vest używa taktyki politycznej przed. Jego pierwsza firma, firmy finansowe HD Vest, pomógł przejść przepisów w prawie wszystkich 50 państw, które pozwoliły biegłych rewidentów zarabiać na sprzedaży papierów wartościowych. Krytycy który powiedział, że posunięcie to wpływ na doradztwo finansowe księgowych â € "i korzyści HD Vest, która zaoferowała podatkowych i inwestycji wytycznych â €" zostały odrzucone.
Pan Vest sprzedał swoją firmę Wells Fargo za 128 USD mln w 2001 r., a następnie ciążyła ku z rynkiem wirtualnych randek, z wyznawaną celu przywrócenia wartości rodzinnych. â € OEI spojrzał na wskaźnik rozwodów i powiedział: â € ~ € ™ thatâ kilka sa bzdury. Mogę coś z tym zrobić, â € ™ â € powiedział. On sam przeszedł, co nazwał bolesnym rozwodzie w 1991 roku i ponownie za mąż.
True.com stawały się zbyt szybko w pierwszym roku i popłynął w kłopoty finansowe. Pod koniec 2004 r., Pan Vest, jego główny inwestor, zwolniła 90 pracowników, ponad połowa jej pracowników.
Wkrótce stał się bardziej agresywny True, a seks tematyce, w reklamach. Mimo że witryna nadal na boisku się jako bezpieczny sposób do tej pory jej ogłoszenia Obecnie, zmysłowe kobiety i haseł jak â € œCome i je podczas theyâ € ™ re hot.â €
Nowsze ogłoszenia True.com video przedstawiające modele w bieliźnie, prosząc ludzi, aby odwiedzić True i rozmawiać z nimi na żywo kamer internetowych.
Według Nielsen Monitor-Plus, True.com spędził 52.200.000 dolarów w ciągu pierwszych 11 miesięcy zeszłego roku w sieci reklamy, ponad dwukrotnie więcej niż kwota rywali spędzony online. (EHarmony, czyli reklamy TV, lider w trybie offline z 110.100.000 dolarów wydatków).
Pan Vest powiedział companyâ € ™ s budżet reklamowy wciąż się powiększa. On powiedział, że firma jest rentowna i posiada 16 milionów użytkowników, ale odmówił powiedzieć, ilu z nich faktycznie płaci firma, a ile użyć bardziej ograniczone usługi za darmo lub już nie odwiedzić.
Match.com i Yahoo spadły do dyskusji True.com. Ale David Evans, który pisze Online Dating Insider (onlinedatingpost.com), blog na temat branży, powiedział, że konkurencja była niezadowolona z prawdą, ponieważ jego błyskawiczny reklamy, które zawierały reklamy tekstowe związane z randki powiązanych wyszukiwań podnoszą koszty reklamy a szkody PRZEMYŚLEa € ™ s reputacja.
â € œThey ciężko pracował, aby przezwyciężyć piętno świadczenia tych usług, â € Pan powiedział Evans. â € œAnd True przychodzi, chwyta prowadzić w stronę poglądów i podnosi koszty datowania słowa kluczowe w wyszukiwarkach dla każdego else.â €
Kampania przyniosła również kilka uciążliwych zarzutów. użytkowników MySpace rozpoczęły cztery grupy na stronie prośbą o odrzucenie reklamy True.com. Pan Vest zaprzecza, że jego reklamy są wyzysku lub semipornographic. â € œWe są bardzo świadomi naszej reputacji, â € powiedział. â € œPornography przynosi zboczeńców, i nie chcemy zboczeńców na naszej stronie. Z drugiej strony, można podać od mnie pogrubioną czcionką, że prawda jest za sex.â €
Dywan ad-bombing pracował w jeden sposób: w zeszłym roku, prawda skoczył do góry kilka list z najczęściej odwiedzanych witryn towarzyskie. Według comScore Media Metrix, True.comâ € ™ s 3800000 odwiedzających w lutym umieścić go nieco w tyle za Yahoo Towarzyskie i Match.com, ale przed starszymi rywalami jak eHarmony i Spark Networks, która jest właścicielem JDate.com i innych stron.
Jednak prawda nadal znacznie szlaki tych graczy w ważniejszych kategorii, jak czas spędzony na witrynie. To sugeruje, że wielu użytkowników albo nie logując się do członkostwa lub wypłacone szybko spada usługi po robią.
Albo przynajmniej stara się upuścić. Na wielu forach internetowych, online daters mają wspólne opowieści grozy, próbując anulować swoje konta True.com. Prawda wymaga od członków telefon firmy do odwołania, ale wydaje się iść o krok, czasem bez honoru te wnioski.
Preston Roder, 54-letni kierownik sklepu monopolowego w Mundelein, Illinois, powiedział, że starał się zamknąć True.com we wrześniu ubiegłego roku, po bezowocnych członkostwa cały rok, ale jeszcze hit z tablicą opłat w ciągu najbliższych czterech miesięcy.
â € œTrue jest duża firma, ale mogą obchodzi przy próbie odwołania, â € powiedział Roder. â € œThey ale pieniądze są więc przez z you.â €
Pan Vest powiedział, że firma niedawno zmiany zasad w sprawie odwołania. â € œWe nie są tak dobre, jak chcę być. Nadal mamy obecnie projekt do poprawy, â € powiedział.
Na stronie jest również krytykowany za generowania losowych â € œwinksâ € â € "termin" przemysł wiadomości odsetek od innych użytkowników. Dan Consiglio, 49-letni inżynier z Vancouver w stanie Waszyngton, powiedział, że otrzymała dziesiątki winks od kobiet po zarejestrowaniu się na True, i odpowiedziała na wiele z nich. On dostał tylko jedną odpowiedź, z kobietą, która uprzejmie poinformowała go, że nie miała w rzeczywistości, mrugnął do niego.
Pan Vest uznała, że usługa wysyła sztuczne mruga, ale powiedział, że użytkownicy mają możliwość aby je wyłączyć i służą ważnym celu. â € œWe próbowali się dostać ludzie, którzy w przeciwnym razie może być bardzo emeryturę lub nieśmiały, by spotkać się i zakochać się i mieć dzieci, â € powiedział. â € œWe po prostu staramy się wykonywać naszą pracę jako matchmaker.â €
En ny studie finner Nesten en firedel av Par Met Online