piątek, 27 listopada 2009

Are You Fun?

Jak wybrać swoich przyjaciół? Kogo wybrać się w pobliżu? Prawdopodobnie ci ludzie są te można postrzegać jako "fun".

Kobiety są takie same, jak nam w tym względzie. Chcą człowiek to zabawa na około i mają dobre razem.

Myślę o tym czasie był już określone najbardziej. Byłem dziki człowiek w tych czasach, zawsze o czasie wokół kobiet, zabawa go co drugi miałem, jest duszą towarzystwa.

Zastanów się idiota, który łzy go na parkiet i can't dance worth a damn. Ten facet ma zazwyczaj kobiety wokół niego. Dlaczego tak jest? Because he's fun! Facet wie, jak dobrze się bawić i to jest atrakcyjne dla kobiet.

Teraz zdaję sobie sprawę, można przytoczyć wiele przykładów, gdzie kobieta jest o łącznej jerk, którzy nie rozważają "zabawy" w ogóle. Ale w niektórych dziwny sposób pewnie myśli, że to naprawdę zabawne, na około.

Przypomina mi się moje poprzednie związki również, gdzie, jeśli mam zbyt poważne, z dziewczyną, co wkrótce końca. Kiedy kończy się zabawa, dziewczyna idzie z mojego doświadczenia.

Ta porada by Eddie Money w SoSuave Forum dyskusyjne.

Are You Addicted To The Game de citas de Internet?