poniedziałek, 9 listopada 2009

Randki online szuka Love On Social Media

W randkowych biznesu, gdzie nowe tereny w pobliżu tak szybko, jak one otwarte i tylko garstka opanowali sztukę kojarzeń, nowej generacji usług zaloty mld przemysłu Dolar wykorzystując wszystko, co dane osobowe w serwisach społecznościowych.

Ich nadzieją, że kojarzeń na podstawie mediów społecznych, takich jak Facebook czy Twitter, co niektórzy twierdzą, zapewniają bardziej precyzyjne migawki z życia użytkowników, może doprowadzić do lepszych połączeń.

"It's hard to fake strumienia Twitter lub zdjęć Flickr. Ta autentyczność jest tym, co sprawia, że dobre i bezpieczniejsze daty ", powiedział Steve Odom, założyciel Gelato, internetowego serwisu randkowego w Teksasie, które rozpoczęły się we wrześniu. "Jestem zaskoczony, że nikt nie zbudował go przede mną, ponieważ ma ogromne znaczenie."

Gelato to usługa, która pozwala użytkownikom tworzyć swoje profile na podstawie informacji z usług takich jak Twitter, Facebook, Hulu, Netflix i Last.fm. Dzięki temu inni użytkownicy będą mogli w czasie rzeczywistym ostatniego postu ktoś się lub kogoś innego filmów niedawno widziałem.

Inną stałą troskę z internetowych randek jest bezpieczeństwo, ale niektóre firmy starają się złagodzić, że opierając swoje usługi na istniejących użytkowników połączeń.

Gwintu, San Francisco, że strona otwarty we wrześniu, odbywa ukłucie w niezręczności na nawigację w Internecie w celu spełnienia obcych, pomagając użytkownikom Facebooku łączyć się z przyjaciółmi o swoich przyjaciół. Wątek użytkownicy mogą przeglądać kontakty swoich znajomych, poprosić o wprowadzeń lub grać swat, sugerując, terminy do innych ludzi.

Te nowe firmach może być atrakcyjny wśród tych w wieku 20, które są wygodne z udostępnianiem danych osobowych publicznie bardziej zainteresowani casual aktualizację i rozszerzenie ich sieci.

Na przykład, prawie dwie trzecie z 30 milionów użytkowników na Zoosk, online dating site w San Francisco, mają mniej niż 30.

Społeczny randki

Strona internetowa uważa się za pierwszym miejscu w nowej kategorii: social dating, połączenie sieci społecznych i randki online. Boisko jest, aby Państwa profilu dating dostępne Zoosk użytkowników przy użyciu tej samej sieci społecznościowych - Facebook, Hi5, MySpace, Friendster, itp. - i Twoi znajomi napisać dobre słowo dla Ciebie w formie rekomendacji.

Współzałożyciel Shayan Zadeh powiedział, że miejsce to jest na platformie cyfrowej równowartość wychodzić do baru z przyjaciółmi i poznawanie nowych ludzi.

Odwołania, Zadeh powiedział, że spotkania z ludźmi za pośrednictwem sieci społecznych ma odciążyć od dzieje polować wyłącznie w logiczny sposób powiązane.

"W życiu nie jesteś w misję, aby znaleźć bratnią duszę", powiedział. "Prawdziwe życie jest o poznawanie nowych ludzi i jeśli okaże się, że znajdę kogoś, z kim mają związku z, to świetnie. Ale inaczej, nie jestem przegrany, jeśli nie znajdziesz w terminie sześciu miesięcy. "

BlackBox Republika innego przybysza, który chce włączyć randki online do doświadczenia bardziej trwałego i znaczącego.

Z jednej strony, firma oferuje zamkniętego środowiska sieciowego drzwi - ludzie muszą płacić 25 dolarów rejestracji uczestnictwa - dla osób, które odnoszą się do sex-pozytywne społeczności, co oznacza, otwarta jest poznawać nowych przyjaciół z różnych orientacji seksualnych i wszelkiego rodzaju preferencji relacji.

Z drugiej strony, firma, która również określa się jako serwis randkowy społeczne, ma na celu zapewnienie środowiska, w którym ludzie mogą tworzyć sieci mogą utrzymywać się nawet po znalezieniu nowych zainteresowań, miłości. W sposób, którego celem jest wyzwaniem shop-and-go ducha ogłoszenia systemu BlackBox Republiki CEO Sam Lawrence powiedział.

Starzeję się razem

"W tej chwili żadna z (randkowych) witryn rośnie z wami", powiedział. "Witryny nie są pomocne, gdy ktoś datę i staje się od siebie, że nie mogą zatrzymać przy sobie. We Built This od podstaw naprawdę żenić przestrzeń społeczną i przestrzeń randek i co o swoim życiu osobistym. "

Big online dating gracze jak Match.com nie flirtowała z drogi wykorzystaniu sieci społecznych, ale w ogóle, są pewniejsi swoich metod i przede wszystkim skoncentrować swoje wysiłki na rzecz poprawy ich.

OnlineDatingPost.com redaktor Dave Evans powiedział, że trudno się wydostać na rynku zdominowanym przez 30 lub tak gracze, jak koszty nabycia - koszt pozyskiwania jednego nowego użytkownika - ma wzrosła do punktu, w którym tylko duże podmioty mogą pozwolić sobie na cenę.

Ale sieci społecznych, które otworzyły nowe możliwości dla firmach, ponieważ jest znacznie bardziej przystępne dla reklamowania za ich pośrednictwem. Ponadto młode firmy mają dobry strzał na budowanie własnej bazy klientów, ponieważ najlepsze randki online klientami firm są zwykle bardziej dojrzały i polowanie na długoterminowe relacje.

"Co będzie następne paradygmat randki online?" Powiedział Evans. "Jesteś zawsze będziemy mieli tych dominujących graczy, ale ciekawych rzeczy jest w przypadku krawędzi. Ci kolesie stworzyli seksowniejszy propozycję.

???????????