piątek, 26 lutego 2010

Serwis randkowy daje wskazówki dla kamer nieśmiały


Nowy Jork - Online dating site Match.com jest poznanie stylista sławna doradzanie kamery nieśmiały single, jak budować hop, sexy portret internetowych się do lepszego woo potencjalnych partnerów.

W ramach swojej największej kampanii marketingowej, ponieważ uruchomienie 11 lat temu, dopasowanie nadzieje porad w autoreklamiarski uspokoją powściągliwa single, że nie będzie wyglądać głupio przy użyciu bardziej na forum publicznym, takich jak Internet, aby wygrać dat.

"Dzięki tej kampanii, staramy się przezwyciężyć osobiste piętno, które niektóre osoby mogą mieć ... (którzy uważają)" To dobrze, że moi przyjaciele są na drużyny, ale nigdy nie robić "," Naczelny powiedział Jim Safka Reuters.

Match.com jest ważnym segmentem rozwoju dla spółki-matki IAC / InterActiveCorp., Konglomeratu Barry Diller w Internecie, gdzie dochody z personals wzrosła o 22 procent do 80 dolarów milionów temat w trzecim kwartale.

Internet dating w Stanach Zjednoczonych wzrosła do biznesu w sumie ponad 500 mln USD rocznie, ale niektórzy analitycy pytanie, jak silne może prowadzić w przyszłości.

Web czaty obfitują w opowieści o awarii randki online, jak i sukcesów, i kilka singli rozczarowani zamieni się w staromodnym usług kojarzeń.

Ze swej strony, Internet dating sites zainwestowały w technologii w celu lepszego dopasowania potencjalnych partnerów na podstawie zamieszczonego interesów i przekonań, jak również, aby wykorzenić nieprawdziwych lub nieaktualnych portrety.

Ale Safka uważa, klucz do zdobycia nowych członków pomaga im znaleźć swoje online głosu, czy uwolnić ich wewnętrznej gwiazdą rocka i poeta liryczny w portretem internetowych.

"Ludzie są o wiele ciekawsze i bardziej dynamiczne i atrakcyjne niż ich portrety i sylwetki często pokazują," powiedział. "To naprawdę większy problem. Ludzi, którzy mają starsze zdjęcia lub fałszywego się w jakiś sposób, nie są skuteczne na mecz".

Poprzednie kampanie marketingowe przemysłu często koncentruje się na udowodnieniu, że internetowe randki mogą być udane, ze zdjęciami szczęśliwym mężem online bród pary. Match.com 's reklamy punktowe 26 wciąż poszczególnych członków w telewizji, radiu, druku i reklamy online.

Fotograf mody Peggy Sirota niewoli uśmiechnięta i wesoła Singletons, niektórzy w wieku 20, inni w późnych latach 60., w czarno-białe zdjęcia do reklam.

Celebrity stylista Jay Manuel, znany występy na "Model America's Next Top" daje Lekcja na stronie internetowej dopasowanie do pomocy amatorów najlepszym sposobem kąt kamery i najbardziej pochlebne wypowiedzi.

Jego wskazówki dla wydobywać się wewnętrzną super model: Weź swoje zdjęcie przy użyciu lampy błyskowej aparatu i naturalnie oświetlonym pokoju, czarne ubranie jest często najlepszym sposobem na strzał głową i spróbuj kryty wentylatora do wychwytywania potargane, dynamiczny wizerunek.

W roku 2007 Safka widzi Internet dating coraz bardziej globalnie połączonych przedsiębiorstw i bardziej skonsolidowane przemysłu, szczególnie dla witryn niszowych, które zaspokajają do grup etnicznych i społeczności szczególnych.

"Istnieją prawdopodobnie tysiące miejsc tam," powiedział. "Nie będzie tysiące, które będą skuteczne, tak ważne będzie dla nich partnerem do współpracy z większymi miejsc." - Reuters

Dating og parring i en alder af Web 2.0