sobota, 19 czerwca 2010

Speed Dating for Dummies


Przez Sophia Guida

Cztery minuty. Cztery minuty, aby całkowicie dyskutować i prezentować siebie, i, tak, może mówić o życiu innych osób też. Tak wielkie napięcie.

"Kiedy cios ten gwizdek, bez względu na datę jest ładny, it's over i y'all się przenieść na" host strona mówi.

Poszedłem do prędkości-dating w przypadku Philly z grupą Bryn Mawr przyjaciółmi. Mieliśmy w różnym stopniu w przypadku inwestycji, niektóre z nich szuka miłości, niektórzy szukają nowych przyjaciół. Mnie? Właśnie się na przejażdżkę. Mój przyjaciel znalazł online razie na witrynę o nazwie HurryDate, całkowicie oddany szybkich randek w rejonie Filadelfii.

Mieliśmy ponad trekked do Field House Bar w pobliżu stacji East Market naprzeciwko Reading Terminal. Gospodyni wita nas przy wejściu i doprowadził nas do pokoju dla VIP-ów za barem, słabo oświetlone, aby utworzyć trochę romantyczną atmosferę. Podpisaliśmy i otrzymała metek z numerem na nim. Drewniane stoliki dla dwóch obrączkowane pokoju. Wybrałem jeden przy ścianie i osiedlił się z moim margarita specjalnego prędkości dater-cena (za dodatkową soli), w oczekiwaniu na inne prędkości daters przyjechać.

Odkąd zaczęliśmy, mężczyzn uczestniczących w obiegu w całym pomieszczeniu dla dat cztery minuty w różnych tabelach, natomiast kobiety przebywał umieścić. Za każdy dzień, zrobiliśmy po każdym znaku uczestnika nazwę "Tak, jestem zainteresowany", lub "Nie ma mowy".

"Tak, jestem zainteresowany" nie należy rozumieć małżeństwo, po prostu, że masz dobrą datą. Później powiedziano nam, że możemy przejść do trybu online i wysyłać wnioski o dodatkowe informacje w bazie danych HurryDate's - prawdopodobnie w celu ochrony przed możliwością nękanie lub innych zdarzeń niesmaczny.

I co za ulga! Chociaż niektóre daty miałem były idealnie uroczym i przyjemne, a inne były wręcz przerażające.

Uwaga dla potencjalnych prędkości daters: jest to nie do końca dobry pomysł, słysząc, że data jest z Bryn Mawr, aby zapytać ją, czy ona jest bi.

Ponadto, może nie być najlepszym pomysłem jest propozycja datą na koniec wieczoru. My, nie będzie w tym stylu.

Być może lepiej byłoby znaleźć wspólny interes. Zobaczmy ... Lubię podróżować, lubię sztuk walki. To zdawało się działać całkiem dobrze. I omówione zalety win lokalnych Barcelony jednym dniu, nauczył się liczyć do 10 w Chinach z innym, i walczył ramię facet z Litwy.

Oczywiście, rzecz podróży może rykoszetem. W pewnym momencie znalazłem się po drugiej stronie stołu z facetem, który próbował wciągnąć mnie w dyskusji na temat agresywnych konfliktu izraelsko-palestyńskiego. W cztery minuty. Zdecydowanie "nie" znak dla niego.

Moich znajomych miał też kilka dobrych opowiadań. Entuzjastów izraelsko-palestyńskiego powiedział mój przyjaciel, powinna cieszyć się z losem Żydów rosyjskich.

Jeden znak, słysząc, że mój przyjaciel chciał zostać terapeutą, powiedział w silnym akcentem ukraińskim, "Możesz mnie rady w dowolnym momencie."

Że ten sam facet dał mój inny przyjaciel zaimprowizowany quiz na geografii Europy Wschodniej i namawiał mnie do domu z nim.

Obok perspektywa obniżonej cenie napoje, co się posiada, aby ktoś się położył lub przez speed-dating doświadczenie?

"To skuteczny sposób na poznanie ludzi," powiedział kobiet uczestnika, który głosił, że jest to jej trzydziestego czas szybkich randek.

Innymi ww przypadku jako środek zwiększania istniejących środowisk przyjaźni. Para inżynierów zaprosił nas na drinka po tym, twierdząc, że tylko przyszedł do zawierania nowych znajomości. Wydawali się idealnie treści wybrali grupę Bryn Mawr dziewczyny, jeśli tylko na naszym uroczym towarzystwie. Zamówiliśmy nową kolejkę i śmiał się głupie.

Muszę przyznać, że była to noc zabawy.

Dwadzieścia dat. Czterech minut. Tak wielkie napięcie, ale o wiele rozrywki. Nie jest zły.