piątek, 10 czerwca 2011

Nakazów i zakazów nagniatania Online Image


Davis Carolyn

Opisuje siebie na stronie internetowej randki w postaci 5-foot-10-calowy, Pisces 45-latek, który jest wygodny, bystry, i patrząc na "Znajdź znajomego i zobaczyć, gdzie to idzie." Na Facebooku mówi uczęszcza Penn State, mówi po francusku, i "Jak większość rzeczy, lepiej mi się osobiście."

Czy ona biegła, lub po prostu twierdząc, kredyt znajomość kilku słów? Jeżeli pan Ryby były nudne i hiper, to powiedział?

Jeśli chodzi o przedstawianie się online, możliwości są nieograniczone do jednostek idealnym osobowość - czy twoim celem jest stworzenie realistycznego autoportret lub grymasić w trochę osobowość primping.

Być może opracować na jednej podziwu jakości i ukryć inne, które są mniej atrakcyjne. Można dostosować swój wiek lub użyć pseudonimu lub osoba, która rzuca niezapomniany - jeśli nie całkowicie zgodne z prawdą - obrazu.

Co ciekawe, eksperci twierdzą, że większość osób przedstawiają się w sposób, który jest blisko, kim są naprawdę. Ale wszystko, od kiedy i dlaczego ludzie po aktualizacji Facebooku, aby były one wyświetlane zdjęcia, co będzie wpływać na zewnątrz postrzegają je. Jest nawet całej branży profesjonalistów, którzy specjalizują się w finessing online pozorów.

"Korzystanie z nowych mediów, ludzie angażują się w selektywnej autoprezentacji", mówi Joseph Walther, który bada jak Internet wpływa na relacje międzyludzkie w Michigan University profesor komunikacji.

"Ludzie się bardzo zręcznie i umiejętnie wykorzystuje możliwości nowych technologii komunikacyjnych w celu optymalizacji prezentacji siebie".

I z taką dużą publicznością - Facebook raportów ponad 500 milionów aktywnych użytkowników, a około 16 milionów dorosłych Amerykanów używać randki lub innych stron internetowych sieci społecznościowych - kto nie chce być postrzegana w świetle najlepszych?

Oznacza to, że wszystko od aktywnego monitorowania swojego "przyjaciela" liczyć na Facebook (badania Walther pomogła przeprowadzić, że społeczna osób odwołania była najwyższa, gdy miał około 300 znajomych, więcej pojawia się fałszywy), aby rozsądnie wybierając swoje preferencje w książkach, opaski, polityki i przyczyn.

"Myślę, że presja stworzenia czegoś treściwy i zabawy", mówi Julie Reimer, 39-letni filadelfijskiej, kto ma konta na Facebooku.

To może być powodem postów wysyłanych przez przyjaciół z barów lub koncerty weekendy. Niosą podstawowych wiadomości, Reimer twierdzi, że "jestem poza domem. I nie siedzę w domu na piątkową noc na Facebooku. "

Zdarza się, że aktualizacje są przeznaczone do uzyskania reakcji - "Miałem najgorszy dzień w historii" mogą mieć na celu zwrócić sympatii.

Reimer nie żyje wzloty i upadki Facebook - ona nie korzysta z tych dni to dużo - ale złapał się myśleć o tym jak spotyka się na stronie internetowej. Nie ma poczucie satysfakcji, mówi, kiedy posty aktualizacji i wielu przyjaciół komentować.

Trudno zdjąć znacznie więcej manipulacji niż na Facebook, zwłaszcza jeśli prawdziwych przyjaciół wyświetlania strony. Jeśli roszczenie o to, że zakupy są marnotrawstwem działalności, na przykład, przyjaciela, który właśnie wyjechał na bender wydatków z tobą w centrum handlowym wie lepiej. Pewnie nie zadzwoni do Ciebie w trybie online, ale można się złapać w swoją prawdę, szczypanie.

W dobie telefonów komórkowych kamer, nawet znajomym może ujawnić się kłamstwem.

Mówi Me 2.0 Dana Schawbel: "Może 10 lat temu można było uciec z kradzieży słodyczy od dziecka, ale teraz ludzie mogą zrobić zdjęcie, telefon komórkowy i będziesz znany jako candy-kradzież facet."

Tego samego nie można powiedzieć o serwisów randkowych, gdzie mnożą się możliwości dostosowania obrazu, w tym coś tak subtelnego jak wybór pseudonimu.

Według brytyjskich naukowców, ludzi przyciąga do ekranu nazwy, które sugerują, atrakcyjności fizycznej, a kobiety jak pseudonimy, które nawiązują do wywiadu. To dobrze wróży dla "Knighttakesqueen2" z New Jersey, ale może nie tyle "talkin U mnie" w Downingtown i "SillySunflower 18" w Pottstown.

Jednak znalezienie kogoś wyjątkowego datowania za pośrednictwem strony internetowej nie wynika z fantazyjną kłamie, mówi Evan Marc Katz, 38, celownik trener na przedmieściach Los Angeles i założyciel E-Cyrano.com, serwis randkowy profil pisania.

Wielkie kłamstwa sabotaż szanse na długoterminowy związek, mówią eksperci. Kobieta, którą spotkał online może spotkali się na obiad, bo lubi online liście "ulubionych" filozofów (wygodnie skończył Bart Simpson). Ale jesteś odpadł chwili pyta swoją opinię na temat Kierkegaard i odbierać rozmowy o ofensywę Orłów "linii.

Kluczem do sukcesu w Internecie celownik jest wiedzieć, jak wyróżnić się na tle wszystkich innych soul-mate o azyl.

"Większość ludzi nie są w stanie zrozumieć, jak skutecznie wyróżnić się", mówi Katz, który ocenia, że ​​jest autorem ponad 1000 profilach online.

Możesz powiedzieć prawdy poprzez szare listę cech, ale "nic nie znaczy" jeśli chodzi o randki - po prostu brzmi jak wszyscy inni. "Podoba mi się jazda na rowerze, turystyka, muzyka, filmy, podróżować," Katz grzechotki off z pamięci profili przeszłości, ledwo biorąc oddech przed kontynuacją "Szukam moim najlepszym przyjacielem i partnerem w zbrodni na całe życie śmiechu."

Po klientów wypełnić szczegółowy kwestionariusz, Katz dać poczucie osobowości, pomaga im opisać siebie w jak najlepszym świetle.

"Fotograf nie umieścić maskę na twarzy, jeśli jesteś brzydki. Fotograf będzie światłem, które, zużycie dobry obiektyw z pochlebne kąt, "mówi. "Jestem istotą przechwytywania ludzi w ich słowa. - Tylko słowa nie mieliby za pomocą"

Dresher zamieszkania Lisa taxin Portner używane E-Cyrano napisać profil ona wysłana na match.com. Mimo że z dnia na krótko przed jej przyszły mąż zwrócił się do E-Cyrano (on nie zadzwonił ponownie po kilku daty), kiedy zobaczył jej nowy profil, napisał jej powiedzieć "wielki esej".

O wiele więcej mężczyzn, skontaktował się z nią po tym napisali swój profil E-Cyrano, co było przejście od kiedy napisała swój własny esej - i eksperymentował z głoszenia prawdy. "Dowiedziałem się, że kiedy się z nami, jak 37 lub 38, nie miałem wiele odpowiedzi." She Got Mail, jednak kiedy odznaczony młodszym wieku.

Erik Deckers, 43, jest oparte na Indianapolis blogger ducha i autor Branding się: Jak korzystać z social media wymyślają lub tworzyć coś.

On zajmuje się przede wszystkim zdjęcia z Internetu do celów biznesowych. Podobnie jak firmy, Deckers zachęca osoby do tworzenia obrazu dla siebie tak, że kiedy potencjalnych pracodawców, usłyszeć ich nazwę, uważają, że jasny, stanowczy, kolegialne. Chodzi o utworzenie osobistego marki.

"My nie zachęcają kłamstwa," mówi. "To jest o byciu kim chcesz być. Jeśli chcesz być miły, opiekuńczy, pomocny i mam nadzieję, że jesteś tą osobą w prawdziwym życiu. Nie chcesz zaprezentować się jako miły i opiekuńczy, jeśli jesteś kretyn ".