wtorek, 4 października 2011

Najpiękniejszy Dziewczyna


W którym pracuję jest ten wspaniały Hot Babe. Mówię o tak gorąca laska ona sprawia, że ​​dziewczyny z Baywatch wygląda koszmarnie! W każdym razie dziś był mój pierwszy realną szansę na nią spotkać więc o to, co zrobiłem.

Idziemy ku sobie na korytarzu, więc ją zatrzymać.

Me: Cześć, jak masz na imię?

Jej: Tanya

Me: Witam Tanya, byłem zauważyć, że jesteś zdecydowanie najpiękniejsze dziewczyny, która tu pracuje i chcę cię poznać.

Dobrze, że to wszystko trwało. Była bardzo pochlebia, ale wszystkie speszony w tym momencie. Rzuciła się "Thank You!" a następnie, jakby nie był pewien, co zrobić, wziął kilka kroków w kierunku idzie, a następnie zatrzymał się i cofnął się o krok do mnie mówić.

Zrobiłem Dyskusja puch z prośbą o jej pracy, a co nie. Duża część była jak ja to wszystko fajne i pewnie kiedy była wyraźnie nieco zdenerwowany. Mówiła trochę za szybko i się lekko przesadzone gesty i ruchy głowy, oznaki zdenerwowania.

Teraz jestem po prostu zwykłym facetem, a ja byłem ubrany w t-shirt i dżinsy lekko zabrudzone. I na tym Hottest Babe wokół działających tak, jakby właśnie spotkała największa stadnina w świecie.

Używam tego podejścia dwa razy inne niedawno i miał podobny wpływ na udział w nim kobiet. Od teraz chodzi o to jedyne podejście, mam zamiar używać cały czas. Działa świetnie i jest łatwy do zrobienia!