sobota, 7 lipca 2012

Kobiety otwarci?


Choć każdy ma swoje preferencje, co one są przyciągane, wydaje się, że kobiety są bardziej otwarci niż mężczyźni. Nawet jeśli mamy typ, który zamienia naszą głowę, facet z sercem w swoim rodzaju i osobowość wielkiego może zdecydowanie wygrać nas świecie.

Jeśli chodzi o rzeczy, takich jak wagi i wzrostu, niektórzy ludzie trzymają się dokładnie taki sam typ. Po prostu inny dzień, poprosiłam moją przyjaciółkę facet jeśli zauważył, że jego ostatnie trzy poważne romantyczne interesy mogą być trojaczki, spojrzał na mnie jakbym miał trzy głowy! Nawet nie zauważysz, jego wzór.

Może to tylko mój krąg przyjaciół, ale szybkie psychiczny bieg przez wszystkich związków i kobiet wykazały więcej "odmiana" Wtedy ludzie. W mojej sondzie zupełnie nienaukowy, nie mogę pomóc, ale myślę jest to związane jest bardziej otwarta.

Czy uważasz, że kobiety są otwarci, jeśli chodzi o kompletacji dat, zachęconych do wszystkich typów itp.?

Chłopaki, Czy zauważyliście, że trzymać się pewnego rodzaju ciałem, wyglądać, czy prototypem fizycznym, kiedy zdecydujesz kto realizować?

Przez mądrych Diva