poniedziałek, 12 listopada 2012

Nowa technologia High-Tech Dating


By Jenna Wortham

Usługi online dating już dawno obiecał pomóc ludziom znaleźć partnera za pomocą nauk statystycznych przewidzieć osobistej chemii. Ale niektóre z największych usług są teraz dodanie retro twist.

Kilka stron zbliżanie ludzi w staromodny sposób, ze stronami singli, gdzie ludzie mogą wypełniających razem w barach podczas spożywania alkoholu i flirtu.

"Było tak wiele razy spotkałem się z kimś z internetu osobiście i nie czułem iskrę", mówi Emily Clapp, który był na ostatnim degustacja piwa imprezy zorganizowanej przez popularny serwis randkowy OkCupid w bar w piwnicy na Lower East Side na Manhattanie. "To jest tak rozczarowujące inwestować cały czas e-mailingową, a następnie ... nic. "

Podobnie jak wielu innych, Pani Clapp mówi, że zalogowany wydarzenia mogą pomóc zidentyfikować potencjalne daty szybciej. Online, że produkt mogą spędzić tydzień lub miesiąc wymiany wiadomości z kimś, a następnie zaplanować obiad lub napoje - tylko zrealizować w ciągu kilku minut, że data jest niewypał.

"Jest tylko tyle można zrobić z danymi", powiedziała Susan Etlinger, analityk w Grupie Altimeter który doradza firmom, jak najlepiej korzystać z technologii. "Nie zawsze wiadomo, że ma do czynienia z feromonami i natury ludzkiej".

Ale dlaczego trzeba zarejestrować się na stronie internetowej randki spotkać kogoś w barze? Pani Clapp, 31-letni księgowy podatków, powiedział, że strony działał jako filtr, co bardziej prawdopodobne, że inni uczestnicy byli także single, szuka romansu i nie jest zbyt przerażające. Ale nieuchronnie, powiedziała, "że to trochę bardziej losowy niż regularne randki online."

Offline, wydarzenia, tylko dla członków, są oferowane jako część ich miesięcznego abonamentu lub za niewielką opłatą. Podczas gdy wielu z wydarzeń odbywają się w barach, inne koncentrują się wokół działań, takich jak uczenie się, aby świeże makarony, dzieje wędrówek lub gry Skee-Ball. Zarówno Match.com, usługa pay i OkCupid, który został kupiony przez Mecz zeszłym roku, ale działa niezależnie, otrzymujesz za offline pomysłu. Mecz kupiony komercyjnego czasu podczas igrzysk promować "The Stir", jak nazywa ich spotkania. W jednej z reklam, które mówi się, przedstawiają sceny z rzeczywistych wydarzeń Match szampan blondynka pyta nowego przyjaciela ", UCLA?" I okulary clinks: "W porządku, Bruins!"

Mecz, który ma prawie dwa miliony użytkowników płacących, twierdzi, że przeprowadziła kilkaset wydarzeń każdego miesiąca od maja w ponad 50 miastach. OkCupid, który twierdzi, że ma 2.900.000 aktywnych użytkowników, zorganizował około 100 imprez w Nowym Jorku od początku lipca i planuje wnieść pomysł do San Francisco, Los Angeles, Chicago i kilku innych miast w październiku. Mówi ona także jest modernizacja działalność umieścić wydarzenia w czołówce.

Mniejsze usługi oferują również zgromadzeniach. MeetMoi, którego aplikacja pozwala użytkownikom odtwarzać swoje położenie i zorganizować szybką kawę lub drinka, został gospodarzem spotkań towarzyskich przynieść więcej użytkowników do tego samego miejsca, w tym samym czasie. I nerwów, seks i serwis randkowy z siedzibą w Nowym Jorku, mówi, że to działa w telefonie aplikacji, która będzie podkreślać w pobliżu zdarzenia.

Przejście do spotkań w świecie rzeczywistym następuje kilka dobrze nagłośnione badania, które w wątpliwość, czy testy osobowości i dane mogą dokładnie przewidzieć, czy dwie osoby będą kompatybilne. W jednym z takich badań w lutym badacze psychologii powiedział, że "nie ma przekonujących dowodów", że oprogramowanie matchmaking pracował lepiej niż bardziej prymitywnych metod.

Najważniejsze usługi internetowe twierdzą, że nie reagują na tych badaniach. Ale w obliczu konkurencji z usług, które są całkowicie omijając algorytmów, w tym How About My, co pozwala ludziom spojrzeć na daty na podstawie pomysłów z pierwszej daty, a rdzawa, który wysyła na sześć osób niewidomych wycieczce grupowej.

"Nadal używać naszych algorytmów dopasowania", powiedział Mandy Ginsberg, prezes Match.com. "Ale być może jest to nieco łatwiejsze wchodzę do pokoju pełnego ludzi spełniających i rozmawiać."

Randki online, jak się wydaje, może również trafić plateau. Ostatnie dane z comScore, firmy analityczne, pokazuje, że ruch w poprzek 10 najbardziej popularnych witryn randkowych nie wzrosła w ciągu ostatniego roku. To może być po części z powodu rosnącej popularności aplikacji mobilnych randek. Nawet tak, serwisy randkowe, zazwyczaj mają problemy trzymając użytkowników. Wybrani użytkownicy, którzy uważają miłość często usuwać swoje konta. Ci, którzy nie mogą się zmęczony po jednym zbyt wielu dat zły, więc służby mają olśnić je i zachować je wokół dłużej. Właśnie tam imprezy wejdźcie

Niektóre serwisy randkowe i aplikacje zostały przed krzywej, jeśli chodzi o face-to-face spotkania. Grindr, mobile app nastawiona gejów pierwszy rozpowszechniać informacje o swojej służbie w 2009 roku przez połączenie sił z lokalnych barów na imprezy. Teraz ma cztery miliony użytkowników. A strony takie jak Meetup długo zachęcać ludzi do zagrody podobnie myślących osób do spotkań towarzyskich.

Ale nie każda firma jest sprzedawane na pomysł rzucania ludzi razem w barze i widząc, co się dzieje. EHarmony, jeden z bardziej znanych serwisów randkowych, twierdzi, że nie ma interesu w odejście od jego nacisk na podejściu naukowym.

"Skupiamy się na coraz naszych członków do konstruktywnych odłączonych spotkań z ludźmi, którzy są głęboko zgodne, nie tworząc dużych szczęśliwych godzin", mówi Becky Teraoka, przedstawiciel firmy.